
Het WAC 2026 is inmiddels weer voorbij. De FHN wil het hele team bedanken voor hun bijdrage in welke vorm dan ook.
Hierbij willen wij uiteraard ook de prijswinnaars feliciteren met het behalen van hun prijzen op dit wereldpodium.
Een prachtige individuele zilveren medaille was er voor Antal van Tienen met Zoef op de jumping.
En dan was er nog brons voor het triathlon team met
Johan Manting en Hunter
Suzanne Klaus en Guetta
Ellen Overtoom en Nex
Janet Milner en Gioia
Wendy Stern en Jaxx
Een bijzondere prestatie op wereldniveau, waarin niet alleen snelheid en foutloos rond komen belangrijk waren, maar ook tactiek, parcoursinzicht en de juiste combinaties op het juiste moment inzetten.
Superknap gedaan allemaal.

